dijous, 22 de setembre del 2016

Ei, que estrenem blog!

Benvinguts!

A partir d'avui, al Campus Terres de l'Ebre, els alumnes de primer del grau d'educació infantil comencem una nova aventura amb l'inauguració d'un blog a l'assignatura d'habilitats comunicatives.
Durant aquests dies ens hem estrenat amb l'espai de moodle i el correu electrònic de l'Universitat, però avui estrenem blog


Però... què és un blog sense presentació? Bé, em presento...


Em dic Joana Vidal, sóc de Vilalba dels Arcs i de fet avui faig 18 anys. Estic estudiant el grau d’Educació Infantil a la universitat Rovira i Virgili perquè des de ben petita sempre he volgut treballar amb nens. De fet estava entre fer pediatria o professora, però després de començar primer de batxillerat científic em vaig adonar que no era el meu… Així doncs, a segon em vaig passar al batxillerat social i aquí estic.
Per què els nens? Doncs des del meu punt de vista ens poden ensenyar moltíssimes coses. Penso que ells aprenen de nosaltres, però inclús nosaltres més d'ells.
I ja no m'enrotllo més... Havent-me presentat, dono tret a aquest nou espai de reflexió per compartir amb vosaltres els continguts que anirem donant a la matèria d’Habilitats Comunicatives.

Fins la propera!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada